Loading...

شنبه 15 اردیبهشت 1403 Portal Admin 5 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر زنانه نات او ابسولو


برند بوتگا ونتا عطر نات او ابسولو را در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند بوتگا ونتا همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
بوتگا ونتا در ایتالیا ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایتالیا هستید، نات او ابسولو می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Knot Eau Absolue از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییشرقی گلی. قرار داده است. طبیعت عطر نات او ابسولو گرم است. دانیالا روش آندرایه از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های بهار نارنج، گل آفتاب پرست، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح اسطوخودوس ، یاس، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای زنانه خرید عطر اصل نات او ابسولو به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی نات او ابسولو کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
عمومی
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید